Puter og pledd

7/21/2011

Puter og pledd


Da kom regnet, og jeg sitter med kaffekoppen og litt følelse av høst...
Hmmm.... Men jeg vet at det må være noen gode sommerdager igjen før høsten kommer, selv om det ikke virker sånn akuratt i dag!

På bildet over ser du noen av putene som skal få komme opp i sofaen vår etterhvert....
Litt sølvdetaljer kan gi litt glam i hverdagen:-)

Jeg har nok et prosjekt jeg skal starte med... Et lite hjørne på kjøkkenet skal gjøres om, og i dag skal jeg ut å handle litt av det som trengs til prosjektet...
Så har jeg noe i garasjen som må pusses opp før jeg kan gjøre det hele ferdig! Gleder meg til å se resultatet, for i hodet mitt ser det jo veldig bra ut:-)

Ha en strålende fredag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 7/22/2011 , Blogger LykkeLise sa ...

Så fine puter og så nydelig blogg du har:)
Håper du nyter helga:)

Jeg titter snart innom igjen:)


Klem Lise

 
Klokken 7/23/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så flott terasse det blir =)

Nå ble jeg veldig spent på hva du skal finne på noe lurt i stua og hva som gjøres i grasjen =D

Ha en kjempe flott helg.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start