Smokkeboksen

7/29/2011

Smokkeboksen

 Smokkeboksen min:-)
Minsten i huset er glad i smokken sin og det er greit å samle de på ett sted.. Da er det bare å gå dit når man trenger en.
Denne boksen har jeg hatt lyst på lenge, men jeg har liksom ikke fått meg til å kjøpe den, men nå i sommer var det salg på den, og da slo jeg til!
49 kroner måtte jeg betale for herligheten!


 Smokkeboksen har fått plass på komoden i gangen vår et sted vi ofte er innom:-)

 Vi har en ganske stor gang, noe jeg er fornøyd med.
Utfordringen blir å klare å holde det ryddig, og det er ikke alltid like lett..
Det er liksom naturlig å legge fra seg ting når man kommer inn døra, men ikke like naturlig(les:lett) å gå å plukke det opp senere!

 Kommoden vår er en Hemnes fra Ikea, og den rommer mye! 
Speilet kjøpte jeg på Bohus i vinter, og jeg liker det fortsatt veldig godt!

 Tavlevinduet mitt hang tidligere på kjøkkenet, i hjørnet der jeg nå har hyller..
Det har nå fått flytte ut i gangen!

Det er nok en herlig sommerdag her på Østlandet og senere i dag skal vi på stranden med gode venner, grille litt mat, bade og kose oss!

Ønsker deg en herlig FREDAG!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 7/29/2011 , Blogger Kristin sa ...

Smart med oppbevaringsboks til smokkene i tillegg til at den er kjempefin! Veldig fin og koselig gang også! Liker så godt slike dobbeltdører med glass. Vi har to slike vi også. Alt blir så mye mer åpent og lyst:)
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start