Something old, something new, something.......

7/26/2011

Something old, something new, something.......


.............borrowed, and something blue....
Ja det er vel innholdet i mine nye hyller på kjøkkenet:-)
Jeg har startet et lite prosjekt med å gjøre om et lite hjørne jeg har på kjøkkenet, men alt er ikke ferdig enda så her kommer bare en liten sneek peak:-)
Jeg har tre rader med hyller på veggen, og de har jeg fylt med litt forskjellig...


Blant annet litt tilbehør til te`en.....


Treklyper kan brukes til så mangt, og er kjekt å ha i nærheten...


Telys


Gamle flasker fra loppemarked i Sverige, en liten lyseblå kopp, og masse telys... Telysene oppbevares i en zinkboks jeg har kjøpt på Granit...



I en krukke ligger hyssing, og en gammel boks som inneholder tegnestifter....
Begge disse to tingene brukes ofte i dette huset, og det er derfor greit å ha i nærheten


Min nye kokebok fra Leila har også fått plass, og etterhvert skal jeg flytte litt fler av kokebøkene ned i hylla!

Ønsker dere en god dag, midt oppi sorgen som preger landet vårt!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/26/2011 , Blogger Anette sa ...

Hei Gøril!

Så nydelig bloggen din er altså ;)Koser meg veldig her hoos deg!

Klem fra Anette

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start