Stokken er på plass

7/27/2011

Stokken er på plass


Ja da har stokken kommet på plass...
Planen var altså å henge den på kjøkkenet over spisestuen....
Etter grundig vask og et malingsstrøk var den klar...
Akuratt nå henger det lykter fra Kremmerhuset på stokken, men fremover vil det nok variere med pynt:-)


Til tross for at det har vært strålende vær her i dag, så har jeg tilbragt mesteparten av dagen inne, med vaskekluten og støvsugeren..
Det var virkelig på tide med en opprydning her.


Jeg ble veldig fornøyd med stokken og syntes den skapte god stemning...
Men det er vanskelig å fange det ordentlig på bilde...
I kveld, når mørket har kommet, skal jeg tenne lys i lyktene:-)






På spisestuebordet er det lys og natur om hverandre!


Jeg prøver fortsatt å finne ut av hvordan jeg kan få større bilder på bloggen, noe jeg trodde jeg hadde funnet ut av.. Men jeg ser at bildene blir mye dårligere kvalitet når jeg drar de større... Noen tips????

Klem

Etiketter: ,

7 Kommentarer:

Klokken 7/27/2011 , Blogger Kristin sa ...

Så kult! Elsker naturelementer i interiøret og muligheten av å foreta en rask forandring. Denne kombinerer jo begge deler. Skikkelig stilig!
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 
Klokken 7/27/2011 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Så kult med den stokken !!! La meg til som følger her hos deg :)
Klem Tove

 
Klokken 7/27/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

nyydelig :) trykk først på "ekstra stor" deretter redigerer du str i html :)

 
Klokken 7/27/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så flott det ble!
Herlig og kunne henge ymse saker til forskjellige årstider ♥ Jeg elsker naturen inn i huset;)

Klem Line

 
Klokken 7/27/2011 , Blogger LykkeLise sa ...

Hei:)

Så fin blogg du har:)

Jeg også elsker å ta naturen inn, og dette ble jo kjempefint:) Veldig kreativt!

Ha en fortsatt fin uke:)


Klem Lise

 
Klokken 7/28/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så koselig det ble med de fine lyktene hengende over bordet! Og hyllene på kjøkkenet var også kjempekoselige! Nydelig bilde av G. :-))

 
Klokken 7/28/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

sv: Vet ikke om du bruker det nyeste redigeringsprogrammet eller det gamle?. Regner med at du bruker det nye. Er jo en stund siden den kom. Men hvis ikke (eller for å sjekke) kan du gå på "grunleggende" under "innstillinger". Nederst der står under globale innstillinger må du velge det nyeste redigeringsprogrammet.

Når du skal velge ekstra stor trykker du bare en gang på bildet, så kommer det en meny opp automatisk under bilder. Her velger du str osv.. Da velger du ekstra stor. Da blir bildet skalert nedover når du redigerer bildet i HTML. Skalerer du det større enn hva det er blir det uklart :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start