Stokken................

7/23/2011

Stokken................

Jeg må starte dette innlegget med å gi alle mine varme tanker til de som er berørt av de tragiske hendelsene som skjedde i landet vårt igår!
Selvfølgelig er en hel nasjon berørt av det som skjedde, men noen har det tettere på seg enn andre.
Dette får meg til å tenke på alle jeg er glad i og hvor viktig det er å ta vare på hverandre.



Så går jeg videre til mitt prosjekt: stokken..
Trinn 2 ble gjort i dag. Den ble malt hvit:-)


Jeg er litt usikker på om jeg skal ha et strøk til eller om jeg skal la det være med ett strøk... Når den er tørket får jeg ta avgjørelsen. Det kan jo være det blir fint med litt tre som skinner igjennom..


Terassen har også gjort fremgang i dag, og gutta har lagt terassebord i hele dag.
Gleder meg til den er helt ferdig.

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start