Stue uten støv

7/28/2011

Stue uten støv

Som nevnt fikk store deler av huset en omgang med støvsuger og støvklut i går...
Da blir det jo også knipsing med kameraet:-)
Jeg har prøvd meg med de nye putene jeg kjøpte i sofaen også, men er litt usikker på hva jeg syntes...
Jeg prøver en stund fremover....

 Fatet som ble med hjem fra ferie i Sverige er jeg sååååå fornøyd med!
Her tennes det lys hver kveld, og det gir jo så god stemning!

 
 Stuebordet mitt fant jeg på Fretex for et par år siden, og er strålende fornøyd med det!
Opprinnelig har det nok vært et spisebord, men bena var kuttet av allerede da jeg kjøpte det...
Bordet er i massivt tre og var opprinnelig trefarget m/lakk.... Jeg valgte fort å pusse det ned og male det hvitt!
Etter å ha hatt diverse kopper, tallerkner, skåler, og pynt på i over 2 år nå, må jeg ta det med ut i garasjen en tur og gi bordplata en ny omgang med hvitfargen!


 To av mine nye puter; sølv og natur!

 Sofaen vår kjøpte vi i Januar og jeg er strålende fornøyd med den. Liker formen, fargen og ikke minst størrelsen!!!!

Jeg må også bruke dette innlegget til å takke for alle de koslige kommentarene jeg fikk på innlegget om stokken i går! Når kvelden kom, tente jeg lysene i lyktene og WOW for en deilig stemning! Til og med mannen la merke til det:-)(Han som ikke likte at vi måtte lage huller i taket for å henge opp denne stokken:-)).......

Ønsker dere en herlig torsdag!!!
Klem

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/28/2011 , Blogger Kristin sa ...

Herlig stuekrok! Fatet er kjempestilig, det samme er bordet. Marrakesh-følelse:)
Kjenner meg igjen med utsagnet: Han som ikke likte at vi måtte lage huller i taket... Slik er min sin også (og sikkert de fleste menn) Interiør er av og til ganske ubegripelig for dem tror jeg:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start