Vask + egenproduserte takkekort + FEST!!!

7/02/2011

Vask + egenproduserte takkekort + FEST!!!


Vask ja.... Det var jammen på tide! I går satte vi igang med rydding og rengjøring her hjemme. Vi ventet besøk av en herlig familie på 4, og ville ikke vise frem hjemmet vårt med møkkete gulv og rot her og der. For rot er det faktisk store deler av tiden... Jeg skjønner ikke hvordan man klarer å holde det ryddig hele tiden? Det har iallefall aldri jeg klart!
Mens vi holdt på gjorde jeg noen endringer på et lite bord i stua......
Litt gamle bøker fikk komme frem, en liten grønn plante og noen gamle nøkler!
Forandring fryder!


De gamle nøklene !


Ja og selvfølgelig min favorittplante:-)


De gamle bøkene er fra loppemarkeder og fretex. Jeg har tidligere brukt de mye til kortene jeg lager, men i og med at jeg har tatt en pause fra det kan de like gjerne få komme frem å pynte opp litt!

Jeg har fortsatt ikke delt ut takkekortene(ihvertfall ikke alle), men tenkte å vise de jeg har laget selv!


Jeg syntes det er utrolig morro å eksprimentere med foto, like mye redigeringen som å ta selve bildene!
Her har jeg brukt programmet photoscape!


Litt svart hvitt!


Hva er vel herligere enn barneføtter?


Jeg tenkte å lime(teipe) bildemontasjene på tykkere kartong så de blir litt mer holdbare!



Nå gleder jeg meg til i kveld!
Jeg skal nemlig pynte meg og dra i 60 års lag med bare damer!
Et par venniner på min alder kommer også, og jeg gleder meg masse til å nyte sjømat og vin sammen med de!
I tillegg skal jeg sove hos svigermor, så jeg skal for første gang på mange uker(og måneder om man regner med graviditeten og alle dobesøk på natten) sove en hel natt!
Det må jo bare bli helt himmelsk???!!!?

Ha en herlig lørdag!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 7/03/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

Så flotte bilder av gutten din :)
Godt å høre at det er andre som også må ta ett "skippertak" i huset før besøket kommer,..slik er det nok her også ja ;) Men, slik kommer det nok bare til å være, iallefall så lenge barna er i hus - vi kan ikke bruke tida på å rydde og vaske hele tiden heller ;)

Hørtes herlig ut med en jentekveld - håper du koste deg, og at du fik en GOOD natts søvn !

Ha en fin søndag.
Klem Birgit

 
Klokken 7/03/2011 , Blogger Frøken Anker sa ...

Sikke dejlige fotos. Og hvor er han dog kær, din lille prins :-)

Flotte billeder

God helg

 
Klokken 7/03/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så nydelige bilder på takke korta, de var så fine =) Minner meg på at jeg må gå igang selv =)

Ha en flott kveld.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start