100 prosjekter samtidig? Ja takk....

8/29/2011

100 prosjekter samtidig? Ja takk....

 Er du som meg som ikke klarer å holde på med bare en ting av gangen????
Jeg holder ofte på med flere ting samtidig, spesielt når det gjelder det kreative. Nå om dagen er det håndarbeid som gjelder og her har jeg 4 prosjekter på gang nå.
I dag ferdigstilte jeg ett; Nemlig dette sjalet!
Jeg holder også på med en jakke til lille G, og nå er det den som skal gjøres ferdig neste gang...

Nok en gang har jeg strikket et sjal i grått, men dette grå garnet hadde sølvskimmer i seg, noe jeg falt for med en gang:-)
Garnet kommer fra Rauma ull og er alpakka. Så deilig og mykt!

 Rundt kanten har jeg brukt et blandingsgarn fra DROPS som er laget av viskose og bomull, og har nydelig skimmer i seg... Jeg matchet den ytterste kanten i sølv med skimmeret i sjalet...

I dag regner det her, men hva gjør vel det når jeg bare skal trille en liten tur ned i gata på kaffebesøk?
Lag deg en fin mandag:-)

Klem fra meg

Etiketter: , ,

2 Kommentarer:

Klokken 8/29/2011 , Blogger Jatte sa ...

Kjempefint sjal!
Kjenner meg igjen med å ha mange prosjekter samtidig, jeg har både votter, tøfler og sjal på pinnene.. kjenner jeg er litt lei småprosjekter egentlig - strikket en kjole her for noen uker siden, den mangler kun knapper og en kant neders, den skal bli HELT ferdig i løpet av uken :D

Kos deg med kreativiteten din!

God uke,
Klem Jatte :)

 
Klokken 10/05/2011 , Blogger Siri sa ...

Utrolig fine skjerf du lager! Jeg prøvde meg på et volangskjerf i alpakka her for litt siden, men det ble så mange masker at det skal litt til før jeg starter på ett til. Men det er jo ikke så mange pinner og så er det veldig gøy både og gå med selv og gi bort :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start