En tur i boden...

8/17/2011

En tur i boden...

 I dag tok jeg en tur inn i min lille bod og der fant jeg litt av hvert...
Da vi flyttet pakket jeg bort diverse gjenstander i kasser og satte de i boden.. Blant annet ble disse to vektene lagt bort, og det var ikke før jeg så Ekte interiør sin vekt at jeg kom på at jeg hadde disse...
Nå er de satt frem på kjøkkenet igjen. Denne har fått plass i kjøkkenvinduet.
Vekten fant jeg på Fretex for en stund siden og husker ikke hva jeg gav for den. Hva slags historie den har eller hva slags merke vet jeg heller ikke. Noen som vet?

 Den andre vekten har fått plass på de nye hyllene mine i kjøkkenet..
Denne "låner" jeg egentlig bare, men vi får se om eieren noen gang kommer til å savne den:-)

 Herlig slitt med vakker patina....
 På toppen av hyllen sammene med melkespannene
 I boden hentet jeg også frem noen gamle putetrekk som nå henger til tørk etter en runde  i vaskemaskinen! Snart skal det enda flere puter i sofaen:-) Da blir nok mannen i huset fornøyd;-)

Nå skal jeg nyte en kaffe latte mens jeg titter litt i blogge - land:-) Kaffemaskin er virkelig luksus! Mmmmmm Jeg NYTER!

Etiketter: , ,

2 Kommentarer:

Klokken 8/17/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så fin vekten var, OG klokken!
Lekkert ble det på skapet ditt ♥
Artig med slike bod-funn altså;))

Klem Line

 
Klokken 8/17/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så koselige vekter! Begge to. :) Artig med den lille trekassa rundt den ene. Ser DIGG ut med maskin-kaffe!!! Får litt lyst på det jeg også...

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start