Fornemmelse av høst....

8/27/2011

Fornemmelse av høst....

 I går hadde vi en herlig sensommerdag her på Østlandet, og jeg koste meg i solen på en nesten 2 timers lang gåtur langs havet.....
På ettermiddagen kom regnet og da ble det jammen kos inne også!

I gangen har jeg laget plass til enda en gammel fiskekjele, kjøpt på loppis i Sverige, med lyng oppi...

 Det tar på å være mamma om dagen kjenner jeg. Ikke fordi sønnen min ikke lar meg sove om natten. Tvert i mot: Han sover hele natten og våkner ikke før i 7-8 tiden. Men jeg er ikke noe flink til å gå å legge meg, og klokken kan faktisk vise 01:30 noen ganger. Jeg syntes det er sååååå deilig med alenetid der jeg kan se på tv, strikke, og hekle uten å bli forstyrret. Men jeg merker det på formen på dagene.
I går var jeg så trøtt at jeg sovnet på sofaen kl 22:00 og mannen vekket meg ikke før 00:30. Da var det rett i seng og sove mer!
Jeg må begynne å legge meg tidligere!!!!!

I dag skal jeg trille en tur på husflidmessa å se om jeg finner noe fint. Her var jeg deltaker i fjor og om du vil se hva jeg solgte kan du klikke her
Det var også her jeg kjøpte dette vakre sjalet

Nei, nå skal jeg ta en kopp kaffe og fortsette på en liten bloggrunde:-)

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 8/27/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så fint det ble med lyngen i kjelen! Og ojojoj som jeg kjenner meg igjen! Når det endelig blir stiller er det så sinnsykt deilig å være oppe. Timene flyr! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lovt meg selv å gå og legge meg tidligere. Men nå MÅ det skje, begynner jo å jobbe på mandag!

 
Klokken 8/27/2011 , Blogger Mette`s hus og hjem sa ...

Hei på deg :)
Så fine bilder du viser, nydelige detaljer av en koselig gang :)
Kjempefint med den fiskekjelen med lyng i :)
Kjenner til det der med alenetid, husker godt når barna var små å jeg bare måtte kose meg litt for meg selv om kveldene, men det straffer seg jo selfølgelig på dagene :)

Ønsker deg en fortsatt fin helg
Klem Mette :))

 
Klokken 8/27/2011 , Blogger Kristin sa ...

Herlig høststemning! Er så fint med fiskekjele og lyng! Spørs om jeg ikke må på den lokale bruktbutikken for å se om de har noe sånt:)
Kjenner meg igjen angående leggetid...
Ungene sover til 07-08 men det hjelper jo lite når man ikke legger seg før sent og sovner etter kl02. Jeg har nemlig prøvd å legge meg tidligere men det er håpløst å sovne...
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

 
Klokken 8/28/2011 , Blogger Anita sa ...

Eg savne kreativitetsbloggen din så utrolig mye, og håpe du komme igang med den igjen en dag:) Men skjønne jo at det e vanskelig med småbarn i hus :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start