Fra blomsterpotte til lysestake

8/01/2011

Fra blomsterpotte til lysestake

 Ja blomsterpotter kan brukes til så mangt!
Jeg har tre slike blomsterpotter i stuen, og de står i vinduene mine og har siden vi flyttet inn, hatt Eføy ringer i seg... De har jeg nemlig klart å ta vare på... Men etter at lille G kom til verden har jeg ikke vært like flink til å ta vare på de, så nå måtte de rett og slett kastes...
Jeg venter med å kjøpe nye til sommeren er på hell, så imens har jeg funnet ut at de kan brukes som lysestaker!
Snu de på hodet, og sett litt store kubbelys på, så blir det ganske røft!
 Om man vil kan de jo pynte opp spisestuen?
 Jeg er veldig glad i disse pottene.. Jeg syntes de har en herlig finsih!
 Jeg har mine "lysestaker" i stuevinduene i stedet for blomster(som vanligvis står der).
Ferien her i huset var over i dag og mannen er tilbake på jobb igjen!
Da er det jeg, lille G og hunden vår Musty som regjerer i huset:-)

Etiketter: , ,

1 Kommentarer:

Klokken 8/01/2011 , Blogger Mette`s hus og hjem sa ...

Kjempesmart å bruke de som lysestaker, ble skikkelig fint :)
Syns også den krakelerte finishen er kjempefin, å fargen på kommoden din var bare helt nydelig :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag
Klem Mette :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start