Høsten inn i heimen...

8/15/2011

Høsten inn i heimen...


 I dag har jeg hentet inn litt høstfølelse i hjemmet. Selv om jeg enda lever i håpet om at det fortsatt kan være noen gode sommerdager og kvelder igjen, gjør de mørke kveldene sitt til at behovet for å gjøre det koselig inne er sterkt!

 Vi bor jo "på landet" midt i byen vil jeg kalle det.. .Det vil si at vi bor landlig, men det tar kun 10 min å kjøre ned til byen... Å bo landlig fører med natur i nærmeste rekkevidde. Rett over gaten fra huset mitt plukket jeg denne herlige lyngen...

 Jeg har plukket frem litt ulike lysestaker og satt de sammen på spisestuebordet...


 Stuen har også fått litt lyng... Denne er kjøpt, og jeg må innrømme at jeg liker den jeg plukket selv bedre... Men den er ikke så lett å få oppi denne gamle fiskekjelen. Den fant jeg foressten på Fretex(hvor ellers:-)

En annen ting: Hva er det med denne kommoden???? Hver gang jeg skal ta bilde blir det skjeivt! Irriterende!


Er du klar for høsten?

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 8/15/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Nei, kan nok ikke si at jeg er klar med høsten. Jeg håper som deg at det blir litt mer sommer først. Da blir jeg nok klar! Så koselig det er på kjøkkenet med masse lys og lykter! Og så fint sjal du har lagd! Du er superflink! :))

 
Klokken 8/15/2011 , Blogger Jatte sa ...

Utrolig koselig hos dere!
Jeg elsker høsten, så er glad for at sommeren er på hell - ups, sa jeg det høyt? ;) hihi..

Kjøpte litt lyng å plantet ute på trappa nå, da noen av sommerens blomster takket for seg .. såååå koselig! Snart kommer høsten INN her også, må bare få unna litt prosjekter av maling av møbler og diverse!:)

 
Klokken 8/16/2011 , Blogger Amalie sa ...

Jeg er klar for interiøret på høsten! Interiør er aller best om høsten :)

 
Klokken 8/16/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så koselig hos dere altså;))
Og jepp, jeg er såååå klar for høst ♥
Det er mørkt og trist ute, men deilig og lunt inne - med stearinlys og pledd blir det så koselig atte;)

Jeg må få kjøpt meg noe lyng jeg og, til både inne og ute, de er jo sååå fine;)

Ha en finfin kveld!

Klem Line

 
Klokken 8/17/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

For en god idé å bytte bra oppskrifter! Det vil jeg være med på! Vil GJERNE prøve din grønnsakskylling! :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start