I kveld braker det løs!!!

8/07/2011

I kveld braker det løs!!!

 God kveld:-)
Denne regntunge søndagen har gått med til rydding og vasking av rommet til Gabriel. Der har det vært lagret masse ting vi ikke helt visste hvor vi skulle ha hen, men i dag har altså disse tingene fått sin plass andre steder i huset.
I natt skal nemlig lille G sove på sitt eget rom for første gang... Hjelpes! Mor gruer seg litt;-)
Men nå som han sover hele natten igjennom er det på tide....

 Jeg syntes jeg ofte pakker bort klær som blir for små(det går altfor fort for mamman dette her;-)), men noen av plaggene er jeg så glad i at jeg bare må la de være fremme litt lenger. Jeg har derfor hengt opp en provisorisk klessnor. Den kan ihvertfall henge så lenge jeg bestemmer over interiøret på rommet hans. Etterhvert vil han vel ha sin egen mening om hvordan rommet hans skal se ut, men enn så lenge bestemmer jeg:-)

 Da pappan var på Ikea for å kjøpe sovepose til lille G kom han hjem med denne lille uroen.
Den er kjempepopulær.... Han lager masse lyder, smiler og titter masse på denne fargeglade tingen i taket over senga!

Nå er jeg spent på hvordan natten blir(for mor), men regner med at det skal gå veldig bra!

Ha en god kveld!
Klem fra meg

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start