Jeg klarer det!!!

8/10/2011

Jeg klarer det!!!

Å så morro det er når man får til ting man aldri trodde man skulle klare!
Jeg fikk kjøpt meg garn i går og startet på denne omslagsjakken til lille G.
Jeg er kommet et godt stykke på vei og syntes det er kjempemorro når jeg får det til.... Det gir meg troen på at jeg kansje også kan klare andre plagg etterhvert!
Til nå har jeg gjort ting jeg aldri har gjort før, og jeg har klart å gjøre det ved hjelp av gode strikkevideoer inne på DROPS sine nettsider... Om denne første jakken blir bra, må jeg nok strikke en i lyseblå også!
Nei, nå må jeg tilbake til strikketøyet. Ha en strålende dag!

Klem fra meg

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 8/10/2011 , Blogger Kristin sa ...

Så gøy! Du inspirerer meg til å strikke litt også! Må bare kjøpe garn først:)
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start