Kansje i morgen.....

8/14/2011

Kansje i morgen.....

I forrige innlegg gav jeg en liten sniktitt på hva jeg holder på med om dagen... Jeg trodde jeg skulle rekke å bli ferdig i dag, men det ble ordentlig kaffeslabras her i dag. Med huset fullt av mennesker ble det lille prosjektet mitt liggende. Vi har hatt en kjempekos dag, både små og store!

I stedet for å vise resultatet av det jeg holder på med viser jeg heller hvor langt jeg har kommet med omslagsjakken til lille G. Ene forstykket er ferdig og jeg er godt i gang med det andre. I slutten av neste uke håper jeg å være ferdig! Gleder meg til å se hvordan den blir!

I morgen legger jeg ut bilde på mitt andre prosjekt!

Klem

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 8/14/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så flink du er!
Gleder meg til å se resultatet:)
Sååå moro å få til noe nytt.

Jeg strikka mitt første vottepar her for noen dager siden, KJEMPEMORO å få til, selv om det ikke akkurat var vanskelig :)

Ha en fin kommende uke,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start