Kurv til besvær?

8/11/2011

Kurv til besvær?

 Denne kurven kjøpte jeg på Fretex for et år siden, og har ikke fått gjort noe med den... Den har alikevel vært i bruk, den har fått ha vanter og skjerf i seg!
Planen min var at den skulle bli hvit, men jeg syntes det er mye jobb å male disse kurvene...

Tidligere har jeg erfart at kurver ofte falmer i fargen når det står ute  vind og vær..... Det er mitt håp nå.. At fargen skal lysne litt....
Vi får vente å se!
Vi har hatt kjempekoslig middagsbesøk av venner i dag. Alltid kos å gjøre ting så spontant og ta tid til hverandre i hverdagen også. Ikke alltid vente til helgen.
La heller andre ting ligge litt, og sett av tid til venner...
Et tiltak på denne fronten er trening. Jeg og ei vennine har bestemt at vi 1-2 ganger i uken skal gå treningstur og sykle... Vi hadde vår første tur denne uken og JA jeg ble sliten....
Men mange kilo skal av etter graviditeten, så det er bare å sette i gang. Da er det jo fint at vi også har bestemt at vi skal ha fast bakedag der vi prøver noe nytt hver gang(ikke bakedag hver uke selvfølgelig:-). Da mister jeg nok kiloene:-) *LOL*

Nei nå skal jeg strikke litt mer!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 8/12/2011 , Blogger Anette sa ...

Hei . Bruk spray!!:) det har jeg gjort. Er gjort på null komma niks:) !!
Goood helg!

.klem fra Anette

 
Klokken 8/12/2011 , Blogger Lady E sa ...

Signerer Anette over, med å bruke spray. Så lett og enkelt.

Disse gravid kiloene ja.. Huff... Prøver selv og stramme opp min egen kropp, men er ikke lett. Har få kg igjen til der jeg var før jeg ble gravid nå, men en del flere igjen til der jeg var før jeg ble gravid med storebror.. Om jeg bare kunne holde meg unna søtsaker.. hehe

 
Klokken 8/12/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så bra at dere er i gang med trening! Skal selv prøve å få inn nye rutiner fra neste uke. Da begynner B i barnehage!! Da må vi få helt nye rutiner her i huset og mor skal få plass til trening. Da føler man seg jo så mye bedre! Du de øredobbene du viste i et annet innlegg var jo RÅlekre! Likte de kjempegodt! Skal vi ta en jentekveld snart? :)) GOD HELG!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start