Kveldsro............

8/24/2011

Kveldsro............

 Da falt dette lille gullet til ro og mor kan endelig slappe av litt i sofaen... Tror jeg;-)
Strikketøyet ligger ved siden av meg og jeg er godt i gang med en ny omslagsjakke til lille G. Denne gangen i en nydelig lys blå!

Vi har vært hos fysioterapeut i dag med lille G og vi må nok videre til en kiropraktor eller manuell terapeut også på grunn av låsning i nakken. Han plages ikke av det for han er stort sett blid og fornøyd, men på sikt vil det kunne være avgjørende. Et resultat av denne låsningen er at han har hatt en favorittside å ligge på, og han er derfor blitt litt flat på ene siden av hodet. 

Ellers så har jeg fått en ide jeg håper på å få gjennomført i nærmeste fremtid. En interiørting til å ha på veggen! Jeg er superspent på om jeg får det til og om resultatet blir bra! Jeg har sett en lignende dings i et interiørblad og den kostet nesten 5000,- kroner, så om jeg kan lage den for noen hunderlapper blir jeg veldig fornøyd!
Jeg vil ikke røpe hva det er før prosjektet er ferdig, men om du følger med fremover vil du få noen ledetråder:-)
Nei nå skal jeg nyte et stille og fredfullt hus alene før mannen kommer hjem fra sykkeltur:-)
God onsdagskveld!

Klem fra meg

Etiketter: , ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start