Min sommerhage

8/01/2011

Min sommerhage

 i fjor vel og merke:-)
I fjor sommer leide vi fortsatt huset til sviger`s ved sjøen.
Her har mannen min vokst opp og huset ligger bra til med kun 2 minutters gange til havet...
Utrolig deilig om sommeren. Må innrømme at jeg savner det nå om sommeren, men ellers er jeg strålende fornøyd med huset vi har kjøpt som ligger "litt på landet".
I hagen til svigers er det epletre, pæretre og plommetre. Under epletreet hadde jeg laget til denne herlige plassen.

 Sofaen ble med oss hjem fra fyllinga en dag vi var å kastet noe. Foran i køen så jeg noen som skulle kaste denne og løp ut å spurte om jeg kunne få den istedet(til mannens store fortvilelse).
Mannen jeg spurte kunne ikke skjønne at jeg ville ha den, men jeg var strålende fornøyd, og kjørte hjem fra fyllinga med et smil om munnen!

 Her nøt jeg dager med kaffekoppen og interiørblader... Herlig på slike varme sommerdager, og bladene på epletreet gav en herlig liten skygge!

 Bordet er gammelt, og fikk seg et lett strøk maling i fjor sommer...
Pynten er plukket med fra strandturer...

Når kvelden kom ble lysene i Norgesglassene som hang i epletreet tent, og for en herlig stemning det var!
Slike sommerkvelder må virkelig nytes. Det er så altfor få av dem!

Etter å ha måtte tåle to vintre utendørs, måtte jeg i år kvitte meg med sofaen.. Malingen flasset av og det hadde vært mer jobb enn morro å beholde den!
Men den gjorde nytten sin de to sommerne den fikk være hos oss:-)

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 8/02/2011 , Blogger Anette sa ...

Hei! Du tar så utrolig fine bilder :) jeg drømmer meg helt bort her jeg sitter:)

God klem

 
Klokken 8/02/2011 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Utrolig flott benk :D Ser ut som en hærlig plass å sitte å nyte solen ja!!
mange fine innlegg under her siden sist jeg var innom :) Nydelig baby bilder <3
klem Tove

 
Klokken 8/02/2011 , Blogger Kristin sa ...

Så koselig! En slik hage kunne jeg gjerne ha tenkt meg, men en hage tar tid å bygge opp. Derfor har jeg bare et par blosmterbed rett utenfor verandaen, deretter grusvei, for så å komme til plen som igjen blir til en åker (vi bor på en gård). Men jeg har store planer!:)
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

 
Klokken 8/03/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så utrolig koselig! Hærlig liten plass du hadde ordnet i stand. Slike gamle møbler har så sjarm. Tror jeg hadde bordet som "hørte til" sofan, det måtte også gå i år, for hadde også vært uten noen år nå.

Ha en kjempe fin dag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start