Nostalgi på høyt nivå

8/03/2011

Nostalgi på høyt nivå

 Nok en herlig sommerdag er forbi! Vi har kost oss på stranda i dag også, og nå har vi nettopp kommet hjem etter å ha tatt et kveldsbad i sjøen... Helt herlig var det! Imorgen er det visst regnvær på menyen, så da blir det nok litt rydding i huset! Vi har tenkt at lille G, som snart er 3 mnd(allerede) skal få flytte inn på sitt eget rom snart, men før det må det gjøres klart!

Innlegget i bloggen i dag har innhold av nostalgi og minner!
Da jeg ble gravid fant jeg noen sekker i med babyklær i huset til svigers.. Klær som mannen min og hans lillebror har brukt da de var små. Så herlig av det har blitt tatt vare på. Jeg husker at jeg fikk bruke mine babyklær til dukkene mine da jeg var liten. Det syntes jeg er kjedlig nå, for det hadde vært morro å hatt noen av mine babyklær også!
Uansett; Jeg plukket med meg noe av det jeg fant i sekkene, blant annet denne herlige genseren...

 Tenk at den er over 30 år gammel og fortsatt like anvendlig.. Og ikke det minste slitt???
Jeg har bestemt meg for å ta vare på klærne til lille G også, så kansje han om 30 år vil bruke noe til sine barn.....
 Herlige små lyseblå blomster!
Gleder meg til å ta den i bruk
 Et annet minne fra mannens og min barndom er disse teppene...
Selv hadde jeg et slikt i rosa med elefanter på, og et hvitt med røde sauer...
De har jeg gudselov fått tak i og har her i huset!

 Jeg har flere av disse fra mannens barndom og i dag ble alle vasket....

 Noen fler som husker disse teppene?
 Til slutt må jeg bare vise frem denne raringen:-)
Den er så rar at den er litt kul..
Jeg tror det er svigermor som har strikket den, og den må bare brukes(ihvertfall en gang) av lille G...
Er den ikke morsom!
En liten strømpebukse og body under litt utover høsten:-)


Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 8/03/2011 , Blogger Anette sa ...

Så utrolig koselig!!! ;) Nydelige klær og bilder!
Kan jeg spørre om hvilket program til redigerer i?

Klem

 
Klokken 8/03/2011 , Blogger Kristin sa ...

Herlige klær! Arveklær fra foreldre er kjempegøy!
Broremann her i huset brukte en nattpysk og ei bukse som far u huset brukte som liten. I tillegg er det noen plagg som venter på at ungene skal bli store nok.
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 
Klokken 8/04/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så hærlige gammle klær. Er jo moro å ta frem slikt og også bruke det på. Har gjort det til storebror, men klæra etter pappan hans. Var noen virkelig søte go biter du hadde å vise frem =)

 
Klokken 8/04/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Det er akkurat slik jeg har i 2. etasje; en klæssnor med gamle minneværdige babyplagg på. Det er koselig det.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start