Terasse

8/25/2011

Terasse

 Kom på at jeg helt har glemt å vise frem den ferdige terassen vår! Gjør deg klar for noen skikklige "upynta" bilder:-) Hvordan det så ut før vi begynte kan du se her

 Vi er godt fornøyd med størrelsen på den nye terassen og jeg må virkelig skryte av mannen min som har bygget den.... Uten han hadde den aldri vært på plass...
I og med at høsten kommer har det ikke blitt noe "styling" på terassen i år, men det kommer neste år:-)
Da skal jeg også begynne å bygge opp hagen min med blant annet et blomsterbedd og syrintre. Jeg har valgt å ikke gjøre ferdig alt med en gang, men vil heller bruke tid og år på å bygge den opp... Ikke bare er planter dyrt, men jeg vil også se hvordan blomster og trær trives hos oss før vi fyller opp...
Jeg har ihvertfall tenkt å lage et bedd på endeveggen av terassen som dere ser på bildet...

Med både hund og barn fant vi ut at en port er tingen. Da har vi litt mer kontroll og det føles tryggere å ha terassedøren oppe hele tiden!

Nå er det fredag, og straks helg! 
Nyt den..

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 8/26/2011 , Blogger LykkeLise sa ...

Så stor og fin terrasse dere har:):) Der kommer dere nok til å kose dere masse neste sommer:)

Kjempefin blogg!!:)

Ønsker deg en super helg:)

Klem Lise

 
Klokken 8/26/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Så bra det har blitt! Så deilig å ha gjerde rundt hele, da blir det straks mere koselig! Og så deilig at den er klar i år slik at dere kan bruke den med en gang det blir deilig vær neste år. Bra jobbet A! :))

 
Klokken 8/26/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

Så flott den ble, herlig å ha stor terrasse !

(p.s: liker fargen på huset deres, kjempe fint :) Hva heter den?)

Ønsker deg en god helg !
(her skal den NYTES for vi har avløyser;) )

Klem Birgit

 
Klokken 8/26/2011 , Blogger Kristin sa ...

Kjempekoselig terasse! Port er virkelig tingen. Det har vi iallefall erfart!:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start