Bursdag.....

9/07/2011

Bursdag.....

 På søndag var vi i bursdag, og gaven var et av mine strikkede sjal...
Bursdagsbarnet var fornøyd med gaven og det er jeg glad for.
Hjemmelagede gaver er så hyggelig å gi bort:-)
Til helga har svigermor bursdag, og planen er at også hun skal få et slikt, men det har jeg ikke begynt på enda så håper jeg kan klare å få et ferdig. Akuratt nå holder jeg på med siste finish på et til meg selv:-) Jeg tror disse blir gode å ha fremover for i dag er det ordentlig høsttemperaturer ute.

 Ellers så har lille G blitt forskjøla. Han hoster og snørrer, men  er i strålende humør:-)

Andre strikkeprosjekter om dagen er bukse til lille G, og det skulle vise seg å være litt knotete. Det blir en ordentlig "første hjemmestrikket bukse" med feil og mangler. Men men, man lærer ikke hvis man ikke prøver.

I går var jeg en tur på biblioteket og da lånte jeg med meg to bøker om hekling. Her fant jeg blant annet inspirasjon til heklede spisebrikker. Jeg har allerede begynt på en og skal vise frem når den blir ferdig!

Ønsker deg en god torsdag!
Klem fra meg

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 9/07/2011 , Blogger Anette sa ...

Så flink du er! Helt nydelig ;)
Skulle ønske jeg kunne vært like flink!

Ha en deilig torsdag Gøril;)

Klem fra Anette

 
Klokken 9/08/2011 , Blogger Jatte sa ...

Superfint!:)
Elsker kanten rundt, den gjør liksom hele sjalet!

Hvor har du kjøpt det garnet du bruker, denne alpakka blandingen(?)
Håper jeg klarer å lære å hekle slik fin kant også, da blir det nok sjal under juletreet til en del jenter i år :)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte:)

 
Klokken 9/08/2011 , Blogger Tuppenshobbyblogg sa ...

Hei ;0)
Først av alt;du er sååå kreativ og flink.Er helt imponert !!
Har kikket i bloggen din en stund nå,og har lenge hatt lyst å strikke et av disse nydelige sjalene.
Har kjøpt garn i dag ;0) Et alpakka garn som heter Mirasol...Kan du si hvilket garn og pinnenr du bruker ?
takk for alt du deler og inspirerer ;0)

Kjersti

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start