En hyggelig tur på butikken

9/10/2011

En hyggelig tur på butikken

 Ja det hadde jeg i dag.. Jeg skulle bare ut å ordne det siste til kveldens middag, da jeg ble stoppet av to damer i 40 - årene. De lurte på om jeg hadde laget sjalet mitt selv. På meg hadde jeg nemlig det siste sjalet jeg har laget(som ble ferdig i dag tidlig:-)... Ja det hadde jeg kunne jeg fortelle de. Den ene damen hadde ikke peil på håndarbeid, og kunne ikke skjønne hvordan man kunne lage noe sånt, mens den andre tydeligvis hadde strikket og heklet litt før. Hun skulle sette igang med et slikt:-)

De stod et lite stykke fra meg da de ropte på meg for å spørre om sjalet, så det må ha vært synlig:-)
Kjempemorro å få anerkjennelse fra helt fremmede og utrolig morsomt at man inspirerer andre til å lage sine egne...

 Det siste sjalet er vel det jeg er mest fornøyd med. Fargene er veldig meg, og jeg har laget endene litt lengere slik at det er lettere å slenge det rundt halsen...

 Dette sjalet blir det siste for en liten stund. Nå holder jeg nemlig på med intet mer enn 4 andre prosjekter samtidig:
- 1 bukse til lille G
- 2 babytepper
- 1 stort teppe laget med bestemorruter
og 
- Fuglemammas omslagsbody til lille G

Oooops... Det var visst 5 prosjekter det. Men jeg liker å bytte på, så blir jeg ikke så fort lei!



Håper du koser deg i helgen!
Vi skal i bursdag i morgen: Her blir det serveret Fårikål og kake! Jeg må innrømme at jeg ikke er den største fan av fårikål, men jeg kan jo lære meg å like det. Ikke sant?

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 9/10/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så moro:)
Sjalet er jo dritfint!!!
Jeg er godt i gang med ett nytt ett jeg også, i dus rosa - 50% ull og 50% alpakka garn :D så nå holder jeg på med to sjal :)) Blir spennende når jeg skal starte på heklingen rundt, om jeg får det til!

Ønsker deg en fiiin Søndag,
Klem Jatte :)

 
Klokken 9/11/2011 , Blogger Janne sa ...

Rålekkert, du er så flink! :)
Nydelige farger:)

Klem!

 
Klokken 12/15/2011 , Blogger Eli Kristin sa ...

Rålekkert sjal!! Utrolig enkelt ser det ut til, men så nydelige detaljer... og selvgjort! Skjønt!

Hvilket garn/pinner har du benyttet på dette verket om jeg kan spørre? :D Jeg ble også inspirert, he-he :D

Ha en flotters dag!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start