Endelig ferdig!

9/21/2011

Endelig ferdig!

 Nå er jeg så STOLT!!!!
Endelig ble den ferdig! Min første strikkede bukse. Så utrolig morro dette er!

Nok en gang kommer et innlegg uten interiør, for jeg måtte bare vise frem buksa til lille G!

 Buksa hører til omslagsjakka jeg har strikket tidligere.
Denne har jeg holdt på med lenge, for her var det mange nye ting jeg måtte lære. Blant annet å strikke vrangbord! Men nå kan jeg det og!

 Jeg er allerede igang med neste prosjekt: En selebukse fra Nøstebarn!
Jeg er så fornøyd med kjøpet av strikkebøkene jeg kjøpte med Nøstebarn oppskrifter og flere plagg står på venteliste!

 Her skal ikke minsten fryse i høst og vinter nei!

Dagen i dag har vært herlig!
Nydelig høstvær med skinnende sol fra klar blå himmel!
Vi brukte dagen på trilletur, og det ble en god tur på litt over 2 timer...

Fremover her på bloggen har jeg tenkt til å kjøre en bildeserie med før og etter bilder av huset. Så heng med fremover om du vil se forvandlingen av huset vårt:-)

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 9/21/2011 , Blogger Jatte sa ...

Superfint!!
flink du er :))

 
Klokken 9/21/2011 , Blogger Lillekatt sa ...

WOW! Så flink du er!

 
Klokken 9/22/2011 , Blogger Kristin sa ...

Så fin den ble! Flink er du:)
Gleder meg masse til å se før- og etterbilder. Det er så spennende synes jeg:)
Ha en flott dag!
Klem fra Kristin

 
Klokken 9/22/2011 , Blogger Janne sa ...

Kjempefin den ble altså, flink du er!

Sees lørdag! :))

 
Klokken 9/23/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Utrolig fine klær! Helt nydelige! Ser ut som de er kjøpte. :))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start