Fredag

9/30/2011

Fredag

 Da var fredags kvelden her! Så deilig!
Endelig har jeg slengt bena oppi sofaen, og det var deilig! Etter 1 1/2 times trilletur med en nabo i dag, fortsatte jeg med 3 timers husvask etterpå. Da trenger bena og kroppen litt avslapning:-)

Her er foressten min midlertige løsning på knaggen i gangen. Jeg skal ha kroker etterhvert, men finner ikke den tykke ståltråden min, så da ble det slik så lenge!
Og lille gull sine jakker er jo så søte så det gjør ingenting at de vises frem i gangen!

 Den lyseblå brukte han for første gang her om dagen, og gjett om jeg var stolt når jeg så den på:-) Helt ufattelig at jeg har klart å strikke den. I det hele tatt at jeg har klart å strikke noe han kan ha på seg!


Nå er alle lys i stua tent, Idol på tv`en og snart skal det lages middag(ja vi spiser sent:-). I dag står kylling sandwich på menyen. Og et par Coronas...
Ha en deilig fredagskveld!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 9/30/2011 , Blogger Janne sa ...

Stilig!
Og ja, vær stolt du, de er sååå fine de jakkene!:)

Her har vi spist quisesdillas, mmmmm... (vet ikke hvordan det ordet skrives helt..)

Kos dere i kveld!

Klem:)

 
Klokken 10/01/2011 , Blogger Kristin sa ...

Kjempefint!
Jakkene er kjempesøte og ser virkelig gode ut! Så flink du er:)
Ha en koselig kveld!
Klem fra Kristin

 
Klokken 10/02/2011 , Blogger Lady E sa ...

WÆÆÆÆÆÆÆ! Så nydelige jakkene er der de henger *smelt* Blir så motivert av og se alt du skaper, så nå må jeg lukke igjen pc'n og finne frem strikketøyet. Jeg skal bli flink!

At du er stolt over hva du lager, nei det er ivertfall ikke rart =) NYDELIG!!

Ha en flott kveld.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start