Gangen: Før og etter....

9/22/2011

Gangen: Før og etter....

 I går skrev jeg at jeg skulle kjøre igang en liten før - etter serie på huset vårt. Først ut er gangen, men før jeg starter må jeg bare si litt om huset. Huset er bygd i 2007, så noen renovering har vi ikke gjort. Vi har stort sett bare malt veggene og takene i huset.  Ut fra bildene kan man se at interiøret spiller en viktig rolle i å skape et hjem, og her er mitt hjem! Velkommen på rundtur:-)

Da kjører vi i gang med før og etter bilder av gangen!

Gangen er ganske stor, noe som er deilig når man har små barn. Barnevogn, bilsete osv skal jo ha plass...
Da vi tok over huset hadde alle vegger fargen Caffe Latte. Det har de ikke nå lenger;-)

Utfra gangen finnes det ganske mange rom og utganger.
Inngangen til kjøkkenet ser du rett frem på bildet her...
Til venstre er det dør inn til vaskerom, og en dør inn til bad 2.

Furutrappen leder opp til andre etasje der soverom, kontor, bad og tvstuen er....

Det eneste vi har gjort i gangen er å male veggene i fargen egghvit. og tilføre våre egne møbler og egne pynteting. 
Gangen er jo til for oppbevaring av ytterklær, så her vises sko og jakker på skohyller og knagger i det daglige!

Jeg er veldig glad i de grå flisene i gangen. De lå her fra før. Vi har også vannbåren varme i alle gulv, noe som merkes nå på høsten. Utrolig deilig med varme gulv!
Kisten under trappa brukes til oppbevaring av mine sommersko:-)

Det mørke garderobeskapet fulgte med huset, og i starten likte jeg det ikke. Jeg ville heller ha hvitt. Men i dag er jeg faktisk veldig fornøyd med det, og syntes det gjør seg mot alt det hvite....

Hemnes kommoden fra IKEA er en stor favoritt! Den rommer så mye og det er deilig. Man trenger alltid oppbevaring!
Er det en ting jeg ønsker meg i gangen, så er det ny trapp!!! Den trenger ikke være ny, men jeg ønsker meg en annen farge. Jeg har ingeting til overs for lakkert furu!

En ting jeg snart skal få ordnet her i gangen er noen knagger. Under hylla og over skohyllebenken er det plass til knagger og det hadde vært praktisk til å henge skjerf, sjal o.l på


Detaljer..................

Det var gangen! Et rom jeg er veldig fornøyd med!

Hvilket rom vil du se neste gang???

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 9/22/2011 , Blogger Janne sa ...

jeg vil se kjøkken! :))

Finfint hus dere har altså:)

Klem

 
Klokken 9/22/2011 , Blogger Tove `blogg verden sa ...

Utrulig flott gang :) Og jaaa eggehvitt er mye finere en caffe`latte !!
Kos dere
klem Tove

 
Klokken 9/23/2011 , Blogger Lady E sa ...

WOW! Så flott og stor fin gang!! Så heldig dere er! Og så nydelig innreda med alle de "skatter" =)

Ha en flott helg.

 
Klokken 9/25/2011 , Blogger Kristin sa ...

Nydelig og herlig stor gang!
Kjempefint!!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start