Helgen kan starte...

9/09/2011

Helgen kan starte...

 Fredagen er godt igang, og dermed er også helgen i gang... I dag begynner det litt fredagsprogram igjen også, og det gleder jeg meg til!

Med tente duftlys fra Kremmerhuset, en god biffmiddag og rødt i glasset(og kansje noen strikkepinner mellom hendene) skal vi nyte fredagskvelden.

 Jeg elsker Kremmerhuset sine duftlys, og spesielt det lilla og kremhvite. De dufter himmelsk, og det gjøre ingen ting å blande de side om side. Duftene mixer seg sammen og lager enda bedre duft:-)

Når mannen kommer hjem skal jeg ta meg en liten mammapause.. Det er fortjent med litt egentid nå kjenner jeg, og lille G kan kose med pappan sin:-) Resten av helgen skal vi kose oss sammen alle fire..

Ha en herlig helg!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start