Lunsjbesøk

9/13/2011

Lunsjbesøk

 I dag har jeg hatt superkoslig lunsjbesøk:-)
I all enkelhet koste vi oss i et par timer med skravling, mat, babyer og kaffe:-)
Jeg dekket bordet blant annet med mine Figgjo fat som jeg kjøpte på Fretex for en stund tilbake.. Fretex: Der er det lenge siden jeg har vært.. Jeg må få til en tur snart....

 Ellers så er jeg en supertrøtt mamma(også i dag) som har vært altfor mye våken i natt.... Jeg tror ikke lille G har vært så mye våken når han var nyfødt en gang.. Hva skjer tenker jeg???
En ting er sikkert: Når far kommer fra jobb, skal mor ta en blund på øyet, for å legge seg med hodepine som i går er ikke OK....
 Morgningen i dag gikk med til shining av 1.etasje. Jeg klarte rett og slett ikke fullføre det jeg holdt på med i går kveld, og når man får besøk skal det være litt hygglig her!
Ellers så jobber jeg r..... av meg for å få lille G til å sove.. Han sover i skrivende stund, men hver gang han våkner er jeg ute å rugger på vogna så han faller i søvn igjen. Han har jo som meg, hatt en natt uten mye søvn, og trenger å sove nå!!!

Puuuhh... Litt klaging her, men det er jo det som er litt kjekt med sin egen lille blogg... Få ut litt tanker og frustrasjon:-)

Ha en herlig tirsdag videre!

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start