Lys i høststormen

9/06/2011

Lys i høststormen

 Hallo i luken:-)
Endelig har jeg fått en lader til dataen min(det tok bare 1 dag:-), og jeg kan bruke bildene jeg har tatt for noen dager siden.
For en høststorm vi har her på Østlandet i kveld. Det blåser og regner så det holder.. Utrolig koslig innevær....
Til høsten hører det lys med og jeg er stor fan av lysfat, eller rettere sagt; fat med ulike lys på:-)
På bildet over har jeg ordnet i stand et fat med ulike lys på. Det skaper god stemning i stua i mørket. Overaskende nok er fatet et Fretex funn for noen år tilbake siden:-)
Rosene er en gave fra mannen. Veldig overaskende for det var ingen anledning til at jeg skulle få det. Det setter jeg pris på!

En ting som slo meg i går er at jeg lurer på om jeg lever i en litt annen verden eller sone om dagen?
Jeg opplever hele tiden at folk klager over en dårlig sommer, og at det har regnet masse i det siste.. Jeg har faktisk ikke lagt merke til noen av delene. Jeg syntes sommeren har vært deilig, noen få stranddager, men ellers så syntes jeg det har vært mange deilige dager man har kunnet være ute uten å måtte koke ihjel.
De siste dagene har jeg heller ikke opplevd så mye regn som andre. Jeg tror rett og slett at jeg ikke legger så godt merke til været om dagen, og at jeg generelt ikke er så opptatt av det..
Hvem vet... Kansje lever jeg i min egen lille boble om dagen? Jeg tror kansje det:-)

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 9/06/2011 , Blogger Fru Eriksen sa ...

Hei i høststormen!!

Havnet plutselig her inne på bloggen din! Og her var det så fint, at jeg la meg til som følger. Gleder meg til å følge deg videre!!

Klem fra Kathrine!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start