Midlertidig knagg...

9/28/2011

Midlertidig knagg...

 Før jeg starter: Doen er fortsatt ikke ferdig. Hadde egentlig store planer om å få gjort det i dag, men når man ikke er hjemme før sent på ettermiddagen og er pang sliten, blir det ikke gjort stort:-) Ikke har jeg orket å rydde heller, så ingen bilder har blitt tatt den seneste tiden.

Men jeg har en liten ting å vise. Min midlertige knagg i gangen. Jeg vil jo ha flere knagger til å henge ting på, men inntil jeg finner de perfekte har jeg tatt med meg en grein inn....
Problemet nå er hva jeg skal brukes som knagger... Noen tips???

 En tanke jeg hadde var å kjøpe brukte lampeskjermer på Fretex, ribbe de og ta ut stålringene. Så lage en krok av tykk ståltråd... jeg har nemlig tenkt å henge skjerf og sjal her og da er jo ringer perfekt! Men jeg er usikker på hvordan det blir....

Ellers så koser jeg meg fælt med denne karen om dagen. Han har jo blitt så stor.. .Nå leker han med(les:spiser)leker når han ligger på magen, han har begynt med grøt og litt annen fast føde, og han har blitt stor i størrelse også! Mammas lille gutt er 4 1/2 mnd og veier 8,3 kg!!! Slå den du:-)
Men det er godt å være litt rustet!


Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 9/28/2011 , Blogger Jatte sa ...

Kuult:)
Herlige lille tassen da!:)

Ha en fin Torsdag -
Klem Jatte♥

 
Klokken 9/29/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

Herlig "knagg". digger å ha noe som ikke alle andre har rundt i hjemmene :D Å bruke naturen er jo også kjempe flott :D:D

herlig liten tass.. veeel, jeg har en tass på 3 mnd som er 7,7.. Såå ikke så liten akkurat han heller nei :) Meeen så deilig å ha litt å ta i :D:D

 
Klokken 9/29/2011 , Blogger Kristin sa ...

Kjempesøt sjarmis!!
Liker veldig godt greinen din. Lag s-kroker som du beskriver av tykk ståltråd. Det blir kjempefint!
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start