Mini makeover

9/24/2011

Mini makeover

 I dag har jeg startet en liten makeover på gjestebadet vårt. Det er et lite bad med enkel vask, toalett og dusj. Hele rommet er dekket med linoleum, og fargene er ikke helt lekre de heller. Et kjedelig rom som bare står der...
Etter å ha hentet litt inspirasjon hos ulike bloggere skal jeg nå gjøre det lille badet litt freshere!

 Det tar sin tid når man har en liten baby som krever sitt, men innimellom slagene har jeg fått satt opp litt ihvertfall...

 Mer fullstendige bilder kommer når alt er ferdig!
Men du ser kansje allerede nå hvem som har inspirert meg?


Nå kom mannen inn og tok over lille G, så da skal jeg se om jeg kan få ordnet litt mer på prosjektet mitt:-)
Om noen få timer skal finstasen på og jeg forlater huset for kvelden og natten! I kveld skal det festes med jentene:-)

Ha en strålende lørdag videre!

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 9/24/2011 , Blogger Janne sa ...

Kuult, blir spennende å se:)

 
Klokken 9/24/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så stilig!
Blir artig og følge med på;)
Ha en finfin kveld med jentene!!

Klem Line

 
Klokken 9/24/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kos deg masse i kveld Gøril! Og så gøy at du blir med 15. ! :)) Jeg skjønner ikke helt hva jeg ser på bildene så dette blir spennende! :)

 
Klokken 9/24/2011 , Blogger Fruen sa ...

Så spennende og se hva som skjer på badet:)
La meg til som følger jeg, hit vil jeg gjerne komme igjen:)
Kos deg på jentekveld! Vel unt!
Klemklem, Fruen i nord!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start