Nesten ferdig....

9/01/2011

Nesten ferdig....

 Ja da er snart jakke nummer 2 ferdig... Bare litt festing av tråder, sying og hekling igjen...
Resultatet ser ikke så fint ut akuratt nå, men når alt er ferdig blir det en nydelig omslagsjakke!

 Neste utfordring nå(og da mener jeg utfordring) er den tilhørende buksa fra DROPS:

 Hjelpes,,..... Hvordan skal dette gå?

Jeg fant også denne oppskriften på en vest jeg skal prøve på til meg selv etterhvert... Jeg elsker vester og syntes det kan pynte opp mange antrekk... Jeg kommer nok til å velge en litt annen farge, men ellers skal jeg prøve å få den lik;-)

Ønsker deg en god torsdag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 9/01/2011 , Blogger Jatte sa ...

Du er FLINK!
Å den buksa går nok som en lek - jeg strikket ullbukse i fjor, det er det største (mest innvikla) jeg har strikket så langt men det gikk supert -å SÅ moro når det ser ut som en bukse når man er ferdig :P

Kjempefin vest - jeg elsker også vester ... Kanskje noe jeg også skal prøve meg på!

Ha en fin Torsdag videre,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start