Nytt på bloggen!!!

9/03/2011

Nytt på bloggen!!!

 Jeg har laget en ny etikett her på bloggen som heter Jeg selger. Bildet over ligger også i kolonnefeltet til høyre, og her vil du finne ting jeg selger.

Etter at vi flyttet inn i nytt hus har jeg ikke funnet plass til alle tingene mine, og i stedet for at de skal stå bortgjemt i en bod hos meg, kan de kansje få en fin plass hos deg?
Jeg vil legge ut tingene direkte her på bloggen også, men etterhvert vil du finne de ved å klikke på bildet i kolonnenen til høyre.

Det første jeg selger er denne lille minikommoden(Husker ikke hva det heter:-)

 Den er i god stand og i fargen lys grå. Jeg lurer på om den kan være spraylakkert...
Speilet ser litt shabby ut på bildet, men det er rett og slett fordi jeg ikke tok meg tid til å vaske det:-)

 Jeg vet ikke hvordan det er å sende denne.. Hvor mye det vil koste, og eventuelt om speilet vil klare seg.
Om du bor i nærheten av Moss/Våler vil det enkleste være å hente den.
Hvis ikke må  kjøper selv betale porto.

 Prisen på denne er 200,- kroner...


SOLGT!!!!
 
Om du er interessert kan du sende meg en mail:
gorilnielsen@hotmail.com

Legg gjerne igjen en kommentar også. 

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 9/03/2011 , Blogger Tone/Skrinet Antik og Kuriosa sa ...

God morgen! Har sendt deg en mail med tips for pakking av en slik liten piketitter :-)
Ha en deilig helg!

Klem Tone

 
Klokken 9/03/2011 , Blogger Malin - mine gleder - sa ...

For en utrolig flott blogg du har :D Likte den veldig godt, også temaene dine.. Legger deg til på følger jeg! :)))

Håper du får en fortreffelig lørdagskveld :)
Klem fra Malin
-mine gleder-

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start