Trender...

9/14/2011

Trender...

 Hva er det med trender som påvirker oss?
Ja for en ting er sikkert; Man blir påvirket. Men på hvilken måte blir man påvirket?
Jeg er nok en av de som ofte får med seg noen av trend tingene hjem. Men hvorfor?

 En ting er sikkert: Det er ikke fordi jeg må ha det fordi det er "på moten". 
Jeg henter hele tiden inspirasjon; fra blader, andre bloggere, naturen og mange mange andre kilder...
Noen ganger finner jeg bare ting jeg syntes er fint og da kan det hende det blir med meg hjem og finner sin plass i hjemmet...

Denne lyten er inspirert av Østen og det er noen år siden jeg var på den moten. Jeg kjørte faktisk bort et helt lass med østen pynt i våres og leverte det på Fretex. Fordi det er på moten betyr altså ikke at jeg må ha det.

Uansett: Finner jeg noe jeg liker, spiller det ingen rolle om det er på moten eller ikke. 
Bare noen tanker fra meg;-)

Nå er det sengetid for meg. Nok en kveld med hodepine før leggetid...

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start