Ufrivillig bloggpause...

9/05/2011

Ufrivillig bloggpause...


Ja en liten ufrivillig bloggpause ble det her.. Jeg hadde mange innlegg klare, og bildene var ferdig redigert og klare til å publiseres her på bloggen. Men så sluttet laderen til pc`en min å virke. Ikke for det; vi har nok av pc`er, 4 stk tror jeg. Lenge leve forbrukssamfunnet... Eller kansje ikke?

Men jeg kan ihvertfall fortelle at jeg tror jeg har blitt superstrikker(noe jeg ikke har) og har slått til med å bestille meg denne boken... Og i mitt hodet ser jeg for meg at jeg skal klare å strikke alle oppskriftene som er i den;-) Jeg kan ihvertfall prøve;-) 
Akuratt nå har jeg begynt på min første bukse, og jeg har for første gang strikket en vrangbord:-) Nybegynner sa du? JA med store bokstaver!!!!

Vel til neste gang: Ha en strålende uke!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 9/05/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Hei hei! Kan jeg snart begynne å bestille hjemmestrikkede klær? :)) Klart du fikser oppskriftene, du er jo superflink! Om du er nybegynner hva er da jeg? - Jeg aaaner ikke hva vrangbord er! Hehehe! Hils G! :)

 
Klokken 9/05/2011 , Blogger Kristin sa ...

Kjedelig med utstyr som klikker! Fotolysten min har fått en kraftig knekk i det siste for speilrefleksen er borte på reperasjon. Ikke like gøy å fotografere med kompaktkamera når man ser at bildene ikke blir like skarpe...
Så gøy at du skal strikke litt! Jeg er også nybegynner så til de grader. Ei venninne har den boka og sendte meg en oppskrift på ei bukse som jeg skal strikke etterhvert som fotoprops. Må bare kjøpe garn først. Og pinner. Og skjønne oppskriften. Veldig greit med strikkeflink svigermor som nærmeste nabo:)
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start