10/18/2011

 I dag har jeg, lille G og en vennine vært på shopping! Mitt mål var å få kjøpt en bryllupsgave, og til slutt nådde jeg målet.. Men selvfølgelig fant jeg mange andre ting før vi nådde mållinjen;-)
Det er prisfest dager på Amfi kjeden og det betyr mange tilbud. På kremmerhuset hadde de halv pris på disse koppene... Jeg har lenge hatt lyst på de, så seks stykker fikk bli med hjem!

 I dag har jeg fylt koppen med te og honning på grunn av en litt ruskete hals og ellers hanglete form!
Honningpinnene kjøpte jeg i fjor, men det er faktisk første gang jeg bruker de i dag! De fungerte supert! Og jeg som elsker te med honning! Det hører høsten med!

 Mens lille G tar seg en lur i vogna, passer jeg på å lade batteriene med et interiørmagasin og en tekopp!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 10/18/2011 , Blogger Lisette sa ...

Heisann,

Flott blogg med bilder og design...ses vi innom min blogg neste gang? Jeg legger meg som følger....

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start