10/10/2011

 I dag har jeg "stylet" trappeoppgangen vår.
Helt siden vi kjøpte huset har jeg planlagt å ha bilder på veggen opp til 2.etasje.
Planen var å ha bildene i rammer, men jeg har aldri fått hengt opp noe. Delvis på grunn av at jeg har vært redd for å spikre masse i veggen uten å vite om jeg blir helt fornøyd.

 I bloggen til Silje så jeg et smart triks. Hun hadde festet skoletyggis bak på treklyper og hengt de på veggen med bilder på. En smart løsning når man ikke er sikker på om man ønsker å ha det slik for alltid.

 Selvfølgelig er det den lille sjefen i huset som troner veggen, og ja; han gjør meg lykkelig:-)
Hver dag smelter han hjertet mitt på nytt. 
At jeg skulle få oppleve en slik lykke, en slik kjærlighet her i livet er helt utrolig!


 I venstre hjørnet kan du skimte meg og mannen også:-)

Det som er så bra er at bildene lett kan byttes ut, jeg kan utvide med flere bilder eller minske ved å ta bort. Så enkelt som bare det! Ingen merker sitter igjen på veggen heller:-)


Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 10/10/2011 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Så fint det ble, Jeg er tilhenger av alt som ikke lager merker i veggene:)
Med nyoppusset hus har jeg enda ikke turt å henge opp ett bilde:)

Fin mandag kveld til deg.

Klem

 
Klokken 10/10/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Det ble kjempefint!!
Vi har og en slik trappegang hvor det har vært planlagt bilder i årevis...
Nå har vi hengt en streng med klyper på, som lillesnupp henger alle sine fineste scrappekort, til de skal gis bort i bursdag, da kommer det noen nye opp;))

Og jammen meg skal jeg lage meg en slik klypevegg på andre siden, med bilder - kjempefint!!

Klem line

 
Klokken 10/10/2011 , Blogger Janne sa ...

Ble råfint! :)

*copycopy* ;)

Sees i morgen, klem!

 
Klokken 6/20/2012 , Blogger June Therese sa ...

Så utrolig stilig! Jeg må nok låne ideen din :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start