En liten babygutt

10/17/2011

En liten babygutt

 ....i mammas mage skal få dette teppe i gave! Og nei, denne lille babygutten ligger ikke i min mage, men i en av mine beste venniners mage!! Jeg gleder meg til han kommer til verden, men syntes det er greit at han enda har noen måneder igjen så jeg kan fullføre alle gavene jeg har planlagt til den lille!

 Et teppe av heklede bestemorruter er nesten obligatorisk i disse dager, og med DROPS garnet Merino Extra fine blir det en drøm av et teppe!
Herlige farger også!

Jeg har så mange prosjekter på gang at nå må snart et av de bli ferdig! 
Jeg har nemlig mange prosjekter som skal lages med strikkepinner og heklenåler til jul også!
Hjemmelagde julegaver er jo de beste!
Som jeg gleder meg til å få julegaver lille G har laget helt selv i barnehagen!(Enda en stund til det, men det er lov å glede seg;-)

Ha en herlig mandag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 10/17/2011 , Blogger GodTid sa ...

Så fin og inspirerende blogg du har! Utrolig mange fine bilder!

 
Klokken 10/17/2011 , Blogger Kristin sa ...

Hehe luringen:) Gikk på med en gang jeg og trodde bestemt at du var gravid:)
Kjempefin gave, den tenker jeg de blir glade for!
Ha en flott kveld
Klem fra Kristin

 
Klokken 10/21/2011 , Blogger Tonje sa ...

Blir et fint teppe! Holder på med ett som skal ligge i sofaen her...men ting tar tid, så foreløpig har jeg kommet til et putetrekk ;)

Ha en fin fredag!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start