Er det virkelig snart Jul?

10/03/2011

Er det virkelig snart Jul?

 På butikken i dag så jeg at de første julemagasinene har kommet i bladhyllene, og på facebook kan jeg lese om venner som sitter å pakker inn adventskalendere mens de hører på julesanger... Er det virkelig snart jul???

Jeg har tatt meg en tur inn i min hobbyblogg Gøril`s Kreativiteter og lett  arkivet etter julebilder... Og i desember 2009 fant jeg blant annet disse to bildene. Det var noe av julepynten jeg hadde i 2009. I 2010 hoppet jeg rett over julen. Det var den første julen som skulle feires uten at mamma var med oss, samtidig som hele huset vårt var fullt av pappesker. Vi overtok huset vi nå eier 20.desember i fjor og brukte store deler av den høytiden til oppussing. Jeg bidro så godt jeg kunne(gravid som jeg var), men mitt bidrag var mest nedpakking av det gamle huset.. Men det er en jobb som må gjøres det også!

Altså: Julen 2010  var ingen jul jeg ønsket å feire, og jeg husket jeg gruet meg. Men i år er jeg klar! Jeg har lenge tenkt på hvor juletreet skal stå, og gleder meg villt til å titte i alle juleeskene mine. Det er tross alt to år siden jeg var oppi de sist:-)

Jeg gleder meg til å feire min første jul med min lille sønn, og tror denne julen skal bli magisk!
Mmmmmm... Også gleder jeg meg til hvite og rosa skumnisser, julebakst med mye mye mer....
Er du klar for julen?

Klem fra meg

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 10/03/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Ja, jeg er faktisk litt klar altså, hihi;)
Jeg elsker hele Desember måned og alt som hører med... blir nok ikke såååå lenge til jeg henter ned julemagasinene mine fra hemsen;))

Klem line

 
Klokken 10/03/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Er folk i gang med adventskalender altså? Utrolig! Men jeg begynner faktisk å bli litt klar for jul jeg også... ;) Kjempefint bilde av deg og mamma, skjønner at du savner henne masse når du tenker på de tingene du skriver om. Hun hadde jo vært helt gal etter G! :) Og man skjønner sin mor bedre etter at man selv er blitt mamma, ikke sant? Håper savnet blir mindre etter hvert og bare de gode minnene blir igjen! Det er slitsomt å savne. STOR klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start