Funn i fjæra

10/08/2011

Funn i fjæra

 I dag har solen strålt fra blå himmel og jeg og min lille familie har vært ute på tur på Alby. Langs vannkanten fant jeg noen flotte skatter som fikk bli med hjem!

 Jeg fant drivved plank og små kvister samt en stor gren som var perfekt som smykketre. Smykketreet fant jeg inspirasjon til fra Svenngården. Perfekt til kjeder og armebånd. Da jeg så grenen ligge der ble jeg veldig glad og utrykte dette ganske høyt. Jeg tok den opp og klarte desverre å knekke et ledd på den. Dette likte jeg ikke og dette utrykte jeg også ganske høyt. Bak oss kom et eldre ektepar, og mannen skjønte tydligvis ikke min "sorg" over den brukkede grenen, for da han gikk forbi sa han "Katastrofe". Lite visste han at dette var min lille skatt!

Stranden på Alby har de rundeste og glatteste steiner... De er verdt å ta med seg hjem!
Planken skal brukes til å ha telys lykter på. En ide jeg fikk fra min svigerinne! 

I kveld skal hele familien på overnattingsbesøk. Det morsomme er at overnattingen ikke er langt unna. Det tar vel 10 min å kjøre med bil, men sove over skal vi:-)
Lille G skal sove i reiseseng for første gang, mens mor og far skal spise deilig hjortestek og nyte et glass eller to:-)

Ønsker deg en deilig lørdag!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start