Hektiske dager...

10/15/2011

Hektiske dager...

 Ja det har det vært, og helgen er intet unntak... Nå er det bare hygglige ting som skjer, men dagene blir fort litt mer stressete når timeplanen er full!
Denne lille karen startet jeg morgningen med, og hva er vel bedre enn det?

I dag har det blitt shopping på mor.. Sorte tøffe skoletter i skinn(trodde aldri jeg skulle få meg lave støvletter med høye heler;-), og en tunika/kjole i slangeskinnsmønster. Jeg skal på fest i kveld og da er det morro å vite akuratt hva man skal ha på seg! Gleder meg til å prøve det nye antrekket.....
Vi skal drikke bobler og spise hummer, og kose oss masse! Lykke!


Far og sønn koser seg:-)
*Smelt*

2 Kommentarer:

Klokken 10/15/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Åja, det var litt av en søtnos og våkne med ♥
Og så herlig med shopping og FEST;)

Kos deg!!

Klem Line

 
Klokken 10/15/2011 , Blogger Janne sa ...

Kooos deg!
Hørtes deilig ut med en fest, og så digg med shopping TIL festen, da:))

Fine bilder:)

Klem!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start