Jeg selger

10/24/2011

Jeg selger

 Som jeg skrev tidligere i dag skulle jeg legge ut litt klær for salg...
Jeg starter med min favoritt kjole fra Chill Norway..
Jeg liker egentlig ikke å skulle selge den, men den passer ikke lenger, og jeg ser det kommer til å ta lang tid før den eventuelt passer igjen.

Jeg skulle prøve den for sikkerhets skyld i stad, og da klarte jeg å revne litt på lomma på den, men det er lett å sy sammen igjen...
Kjolen er i str M.
På grunn av det lille uhellet jeg hadde istad selger jeg den for 450,- u.frakt.

Den neste er også en kjole fra Chill Norway...
Denne er nesten ikke brukt.
Str M
Selges for 600,- u.frakt.


Neste kjole er fra Culture.
Fargen er mosegrønn og i str L
Selges for 350,- u.frakt


De to siste er kjøpt på B young.
Str L
Selges for 200,- pr.stk (uten frakt)




Kjøper betaler selv frakt.

Om noe skulle være av interesse, legg igjen en kommentar og send en mail til gorilnielsen@hotmail.com

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 10/24/2011 , Blogger Jatte sa ...

Kjempefin den lilla:) eller egentlig alle men..
Hvor mye blir det i frakt eventuelt? om du veier den så kan man bare sjekke på posten.no :) veldig lyst på den.. hihi

Ha en fin kveld,
Klem Jatte:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start