Julegavetips til den som har alt

10/25/2011

Julegavetips til den som har alt

Jeg tenkte jeg skulle komme med et lite julegavetips til dere i dag...
Hvor vanskelig er det ikke å finne gaver til de som har alt??? Og hvem er det som ikke har alt den dag i dag?
Jeg opplever dette hvert år, og ender vel ikke alltid opp med de beste gavene. I år blir det mange hjemmelagde gaver fra dette huset, og et av de er heklede/strikkede kluter!
Så enkelt, billig og utrolig lekre. Jeg har ikke prøvd klutene selv, men ut fra det jeg leser på blogger rundt omkring er det de beste kjøkkenklutene også!

Jeg tenkte jeg skulle gi bort klutene sammen med et såpestykke. Ikke et vanlig såpestykke som vist her, men såpe med ulike funksjoner. På julemarkedene som er rundt omkring sitter det ofte damer/menn som selger håndlagde såper, og disse har ulike funksjoner. Blant annet til å få bort fiskelukt...
Det blir mitt mål på julemessene rundt omkring i år; å finne såper med spesielle funksjoner og med farger som passer til klutene!

Denne kluten er heklet med halvstaver i bomullsgarn.
Alt av bomullsgarn kan brukes, og man kan både hekle og strikke de. Så lett som bare det!
Jeg har funnet mange fine oppskrifter i boken "Helt enkelt HEKLING" skrevet av Tove Fevang. Boken har jeg lånt på biblioteket, og den gir så mange ideer og så mye inspirasjon!!!

Andre julegaver jeg skal lage i år er:
* Strikkede tøfler(her kan du lese mer om de)
* Sjal(her kan du lese mer om de)
Så får vi se om det blir noe mer etterhvert:-)


Minner dere om at det ligger klær til salgs under Jeg selger etiketten!
Trykk på bildet i høyre kolonne, så kommer du dit:-)

Ha en strålende tirdag!

Etiketter: ,

5 Kommentarer:

Klokken 10/25/2011 , Blogger Line Elisabeth sa ...

Hei:)

Så fin gave! Takk for tipset, jeg har fler jeg ikke aner hva jeg skal gi til jul:)

Ha en fin tirsdag! Klem

 
Klokken 10/25/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Kjempefin gave det;)
Hadde jeg blitt glad for i allefall ♥

Ha en fin dag!

Klem Line

 
Klokken 10/25/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei hopp!
Så fin gave :))

Fant ut at det ble 67,- for å sende det mellom 350-1000 gram :))

 
Klokken 10/25/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Kjempefine! Koselig gave. :)

 
Klokken 10/26/2011 , Blogger Kråkebarna sa ...

Supre gave tips.
Klutene er fantastisk gode og kjekke å både gi og få.
Heimalaga er dei beste gavene syns eg!!!

Ha ei fin dag!

Lene

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start