Konkurranse og vaniljeboller....

10/21/2011

Konkurranse og vaniljeboller....

 Jeg må bare starte med å tipse dere om en fantastisk blogg, Camillas romatiske hjem
Ikke bare har hun et inspirerende og nydelig hjem, men hun er en mester på å strikke. Hun har en konkuranse på bloggen nå, og premien er puten du ser på bildet over. Hun har selv strikket denne premien, og jeg er mektig imponert! 

Videre til andre del av overskriften min: Vaniljeboller...
Formen føltes stigende på formiddagen i dag(det er den ikke nå), så jeg satte igang med bollebaking som jeg har planlagt en uke nå!
Jeg ble inspirert av Wenke på God Morgen Norge til å bake disse bollene.

 Og de smakte nydelig!
Jeg bruker alltid Ingrid Espelid Hovlid sin oppskrift når jeg baker gjærebakst, for resultatet blir fantastisk!

 Bollene kan pyntes etter eget ønske. Her har jeg bare siktet over litt melis, men i skapet har jeg kokesjokolade liggendes, og denne skal smeltes og føres på etterpå... Kansje litt fargefull pynt oppå der igjen også??? Mulighetene er mange!

Med dette ønsker jeg deg en riktig god helg!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 10/21/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Mmmm, herlige boller!!
De så knallgooode ut ♥
Her er jeg nettopp ferdig med 50 cupcakes - puh!
Skal leveres til en fotballcup i helgen;)

Ha en finfin helg du og;)

klem line

 
Klokken 10/21/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

Hjelpe meg Gøril! Du må slutte å legge ut de digge bakverkene dine på bloggen! :) Snart kjører jeg ut til dere og henter noen. Hehe. Ser helt sinnsykt bra ut! Tipper A er fornøyd. ;)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start