Kveldsstemning....

10/22/2011

Kveldsstemning....

 Roen har senket seg i huset, og levende lys skinner i hele 1.etasje....
Grenen over spisestuebordet har fått nye lykter.. Egenproduserte; Laget av ståltråd og babymatglass...
Den sorte lykten er fra Kremmerhuset....

 Formen har vært forferdelig i dag, så her har mannen måtte trå til til med baby pass og det som mer er... Selv sov jeg til 11, og kunne gjerne holdt senga enda lengere!
Pottetett i nese og hoste som sitter langt nede i brystet!!!! Krysser fingrene for at bunnen er nådd nå, og at formen bare stiger i dagene som kommer:-)

 Mannen stod for middagen i dag også, mens jeg dekket bordet... Som du kansje ser har vi hatt en middagsgjest i kveld!

Et nytt brett er pyntet på bordet... Brettet er ikke nytt, men det har fått ny pynt:-)
Det ender ofte med at ting blir samlet på brett på bordene her i huset....

Ønsker deg en god lørdag videre!


Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 10/22/2011 , Blogger Janne sa ...

Uff da, god bedring!!

Håper du fikk kost deg med middagens smak da, som kjent er ikke smaksløkene helt med i forkjølelsens hete...kjedelig å være syk!

Flott redigering av fotoet ditt med oppskiften, likte det utrolig godt! Hva slags ramme(r) har du brukt i photoscape/ photoshop??

Husker ikke hva den siste teksttypen i "Brillefin" var, slettet de etter jeg hadde lagret de, og teksten inne på photoscape er så liten at jeg ikke ser det! :( Kommer jeg over den, skal du få vite! Artig med fonter altså:))

Håper vi sees snart!
Klem!

 
Klokken 10/23/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så utrolig koselig med lys i grenen! Håper formen din kommer seg kjapt, ikke noe særlig å være dårlig og ha små barn hjemme. Takk for tipset med sokken, skal se om det er noe jeg kan får til.. hehe.

Ha en fin helg og go bedring.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start