Litt tidlig, men....

10/27/2011

Litt tidlig, men....

....... julen er jo i mine tanker...
I dag har jegprøvd ut litt pynting av adventstaken...
Denne herlige kubbestaken i rustfarge kjøpte jeg på 70% salg på Dorothea etter jul i fjor, og den er en av mine adventstaker i år...
Jeg bruker nemlig å ha et par;-)

 Planen er å pynte den med mose som på bildet, og sette tall på lysene!

 Jeg kom også på at jeg må fikse julegardinene mine. For et par år siden sydde jeg mine egne "rullelift" gardiner til kjøkkenvinduene. Og jeg er så fornøyd med de. Problemet er at de er sydd til vinduer med andre mål, så de må minskes litt og tilpasses en gardinstang. Men det er vel gjort på 1-2-3:-)

Jeg er gressenke noen dager nå, og nyter kvelden med tente lys, tv og strikketøy!
Kos!!!!!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 10/27/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Den var kjempefin;)
Jeg bruker og å ha et par slike adventsstaker, er jo så koselig;)

Kos med noen kvelder helt for seg selv, og gjøre akkurat det man selv vil ♥

Ha en fin kveld;)

Klem Line

 
Klokken 10/27/2011 , Blogger Jatte sa ...

For en utrolig TØFF adventstake :D
Kjempefint!

Ha en fin kveld,
Klem jatte♥

 
Klokken 10/27/2011 , Blogger EKTE INTERIØR sa ...

TUSEN TAKK for utrolig fin melding hos oss Gøril! Jeg ble kjempeglad! :)) Vi snakkes når vi er tilbake! Den adventsstaken var kjempefin og sjarmernede. :) Stor klem.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start