Mens vi venter..........

10/11/2011

Mens vi venter..........

 ......på at smokkesnoren jeg har bestilt til lille G skal komme har jeg laget mine egne...
Jeg er så lei av å måtte plukke opp smokker fra gulvet hver gang vi reiser oss opp, så nå henger de fast!

 Resultatet kunne helt klart vært bedre, men jeg tok i bruk det jeg hadde her hjemme...
Jeg fant ut at noen gardinkroker fra Ikea fungerte fint som klyper til å feste på klærne, mens garn og perler kunne brukes på lenken. Garn har jeg en del av, mens perlene kommer fra et gammelt smykke.

Den lyseblå lenken er heklet. Først luftmasker også kjedemasker på vei tilbake:-) Jeg har brukt tredobbelt garn: 2 lyse blå og 1 hvit.

Her hjemme har jeg en febersyk liten gutt.. Stakkar. Ikke greit å være så liten og syk!
Flerer med feber og forskjølelse der ute?

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 10/17/2011 , Blogger Lady E sa ...

Håper det går bra at jeg låner denne iden videre, var kjempe lurt =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start