Mer baby - strikk

10/04/2011

Mer baby - strikk

 ENDELIG ble jeg ferdig med selebuksa til lille G! Denne tok litt tid..., og da blir jeg utålmodig!
Helt ferdig er den ikke, det mangler en knapp på den ene selen, men den skal jeg kjøpe i morgen!

 Dette er det første jeg har strikket som har så stort parti med glattstrikk og det syntes:-)
Også var det mye tynnere garn enn jeg er vant til å strikke med, så det har vært en utfordring!

 Buksa heter: "Bukse med seler" og oppskriften er fra boksen "Strikk til nøstebarn".
Størrelsen er 0-1 år. Veldig kjekt at den kan brukes så lenge!

 Jeg har brukt Alpaca garn fra DROPS. Mykt, godt og varmt!
Jeg har strikket på pinner nr 2.5, og 3.
Selv er jeg veldig glad i grått og syntes denne fargen går til det meste!
En ullbody under og vi klare:-)

Jeg har en liten oppdatering angående min lille minimakeover på toalettet. Innlegget om dette kan du lese her
Det kommer desverre ingen bilder for alt er tatt bort igjen. Men det jeg gjorde var å henge opp inspirerende sider fra interiørblader med "tyggis" på hele den ene veggen(tett i tett). I tillegg hengte jeg opp enkeltord på treklyper. Her stod det blant annet; ro, og jeg må vel inrømme at jeg følte alt annet enn ro når jeg satt på do der inne!  Et lite rom ble fort mye mindre med en vegg full av ulike bilder!
Så desverre ble det en mislykket makeover!
Men etterhvert skal denne lille doen få full makeover med maling og da skal jeg vise den frem:-)

Ha en herlig ettermiddag og kveld!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 10/04/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Tnååå, så skjønn ♥
Og hengende på kvisten gjorde susen, hihi;))
Så flink du er altså!!

Klem line

 
Klokken 10/04/2011 , Blogger Lady D sa ...

ÅÅå du må slutte og vise frem slike hærligheter! Blir jo så misunnelig, for er jo langt ifra og kunne produserer noe lignende.. KJEMPE flink er du!

 
Klokken 10/05/2011 , Blogger Jatte sa ...

sååå fin!

Du har virkelig blitt en reser med strikkepinnene♥

Ha en fin Torsdag -
Klem Jatte♥:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start