Noen ganger....

10/02/2011

Noen ganger....

.....blir savnet for stort til at tårene kan holdes tilbake...
Som i kveld... Jeg skulle pakke bort nok et for lite klesplagg til lille G, og da kom tankene og savnet.. 
At min mamma aldri fikk hilst på denne herlige gutten som nå er stjernen i våre liv. At han aldri fikk oppleve henne.
At jeg aldri kan snakke med henne, være sammen med henne, dele smil og latter, tårer og sinne...
En annen ting er at jeg etter å ha opplevd en fødsel, føler at båndet mellom meg og mamma ville vært enda sterkere. At vi ikke fikk oppleve dette i etterkant er sårt.  
Musikk forsterker følelser og gjør at tårene kan løpe fritt. Denne sangen forsterker savnet mitt enormt! Men innimellom må savnet komme som vann nedover ansiktet....

7 Kommentarer:

Klokken 10/02/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

<3 <3 <3

Klem

 
Klokken 10/02/2011 , Blogger Randi sa ...

Så fint bilde av deg og mamman din. Skjønner at savnet blir stort når en selv opplever noe en så veldig ville ha delt. En får stadige påminnelser om at livet er skjørt og at en må nyte hver eneste dag en har med de en er glad i.

Klem

 
Klokken 10/02/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

En stor klem til deg ♥
Et kjempefint bilde av deg og mamma'n din;)

Klem Line

 
Klokken 10/02/2011 , Blogger Lillekatt sa ...

En stor og varm klem til deg!

 
Klokken 10/03/2011 , Blogger Kristin sa ...

Sender lange, gode og varme klemmer!!

 
Klokken 10/03/2011 , Blogger Gøril sa ...

Tusen takk for alle varme klemmer:-) Jeg tar de imot med stor takk!

 
Klokken 10/04/2011 , Blogger Lady D sa ...

STOR vaaaarm klem sendes til deg.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start