Nok en julegave

10/31/2011

Nok en julegave

 ....er ferdig! Nok et tøffel - par er strikket, denne gangen en annen modell fra DROPS...
På bildet ser det kansje ikke ut som en tøffel(mer som en liten veske kansje), men om du blar deg nedover vil du se flere bilder av tøffelen!

 Egne merkelapper må til!

 Her begynner det å ligne på en tøffel:-)
Jeg faller ofte for grønt når jeg skal velge farger... denne syntes jeg var nydelig!!!
Herlige treknapper som detalj!

 Deilig og varmt på føttene! Lette å ta med seg i veska når man skal bort:-)


 Som jeg har nevnt tidligere blir det mye hjemmelaget i julegaver fra oss i år.
Selv syntes jeg de er de beste gavene! Jeg elsker å få gaver andre har laget! 
Nå håper jeg bare at mottakerene også liker å få hjemmelagde gaver;-)

Ellers så er det siste innspurt før vi skal ha navnefest for lille G til helga!
Mye og gjøre før den tid!

Ha en strålende start på uka!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 10/31/2011 , Blogger Har en drøm... sa ...

Så herlige de var;)
Nydelig farge, og den herlige treknappen ♥
Disse hadde jeg blitt veldig glad for i alle fall;)
Her blir det nok og endel hjemmelaget i år, koselig og gi og koselig og få;)

Klem Line

 
Klokken 11/02/2011 , Blogger Lady E sa ...

LOVE!!!!! De var helt fantastiske! Har du oppskriften? Og verdens søteste merkelapp på. Kan jeg få låne litt den iden?

Klem

 
Klokken 7/31/2013 , Blogger Linn's lille lykke sa ...

Hei :)
For noen søte tefler. Har du oppskriften på de?

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start