På 1 - 2 - 3......

10/20/2011

På 1 - 2 - 3......

 ........så lett som bare det!! Ja for det er det virkelig... Disse sokketøfflene er superenkle og superraske å strikke... Og ikke minst gode på føttene en kald morgning!

 Denne tøfflen strikket jeg og monterte ferdig i går kveld, og jeg rakk til og med å begynne på tøffel nr 2.

 Oppskriften er hentet her

 Formen har ikke blitt bedre og jeg fortsetter å hangle.. Det går gradvis nedover merker jeg, enda tettere i nesa, enda vondere i halsen, enda slappere, men jeg holder det gående alikevel.......
 I dag er det fredag og helg!
Herlig herlig!

Ha en strålende dag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 10/21/2011 , Blogger Randi sa ...

Så fine! Liker prosjekter som går fort jeg ;-)
Kjedelig når formen ikke er på topp.
God bedring og god helg!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start